Dečija stomatologija

Dečija stomatologija se bavi oralnim zdravljem dece od detinjstva do tinejdžerskih godina.

Deca počinju da dobijaju mlečne zube tokom prvih 6 meseci života. Do dobi od 6 ili 7 godina, počinju da gube svoj prvi set zuba, koji se na kraju zamenjuju sekundarnim, trajnim zubima. Bez odgovarajuće stomatološke nege, deca se suočavaju sa mogućim oralnim propadanjem i bolešću koja može da izazove bol i komplikacije tokom života. Danas je zubni karijes u ranom detinjstvu – zarazna bolest – 5 puta češći kod dece nego astma i 7 puta češći od polenske groznice.

Dečija stomatologija pruža sveobuhvatnu oralnu zdravstvenu negu koja uključuje sledeće:

• Pregledi oralnog zdravlja beba, koji uključuju procenu rizika od karijesa kod majke i deteta
  • Preventivna stomatološka nega uključujući čišćenje i tretmane fluorom, kao i preporuke za ishranu i dijetu
  • Savetovanje o navikama (na primer, upotreba dude i sisanje palca)
  • Rana procena i lečenje za ispravljanje zuba i ispravljanje nepravilnog zagriza (ortodoncija)
  • Popravka zubnih šupljina ili defekata
  • Dijagnoza oralnih stanja povezanih sa bolestima kao što su dijabetes, urođena srčana mana, astma, polenska groznica i poremećaj pažnje/hiperaktivnosti
  • Lečenje bolesti i stanja desni uključujući čireve, kratke frenule, mukokele i pedijatrijsku parodontalnu bolest
  • Nega zubnih povreda (na primer, slomljeni, pomereni ili izbijeni zubi)

Deca nisu uvek u stanju da budu strpljivi i kooperativni tokom stomatološkog pregleda.

Dečija stomatologija nudi širok spektar mogućnosti lečenja, kao i stručnost i obuku za brigu o zubima, desnima i ustima Vašeg deteta. Kada Vaš pedijatar predloži da Vaše dete obavi stomatološki pregled, možete biti sigurni da će usluga dečije stomatologije pružiti najbolju moguću negu.

Dečija stomatologija